30 sep 07 - tillbaka bort till forshaga

jobba jobba även i dag...


haha jag är så jävla duktig på att inte visa hur jag mår! jag vill fan inte må så här...
hatar mitt liv, eller jag hatar mig själv för att jag mår som jag mår! jag orkar inte....
det är som om jag konstant måste spy, jag får ingen luft...
jag kvävs!!!
jag orkar inte just nu, jag måste  få ta hand om mig själv...jag orkar inte...jag bryr
mig fortfarande om DIG men jag orkar inte ta tag i något just nu...jag måste fixa
skolan, de har jag inget val till, jag måste...men jag har ingen ork egentligen...
jag förstör mig själv!!!
vill bara lägga mig ner och inte vakna igen...men vad skulle hända me maja?
jag kan inte göra de mot henne...igen...jag kan inte...men jag skulle så gärna
aldrig behöva slå upp ögonen igen,
aldrig någonsin behöva ta ett jobbigt andetag...
varje andetag jag tar gör ont!!!
något så fruktansvärt ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0