28 sep 07 - en ute kväll på högklackat

idag har de varit en sån där dag då alt har gått i ett...
jag åkte in till stan och åt och träffade jenny när hon slutade. så gick vi på stan och shoppade =) jenny köpte sina skit läckra skor och linne till ikväll. och jag hade min duktiga dag: "om jag inte kan ha kläder när jag går ut me maja, är de inget att ha" så de blav inget inne i stan, hittade försig en jätte fin tröja som jag gått och tittat på ett tag nu...eller ett väldigt långt tag...men den kostar 550:- och inte just nu...om de hade vart i går hade jag köpt den men i dag tänker ajg på min ekonomi. försig så hittade jag en annan fin huvtröja som jag skulle vilja ha för 999:- men samtidigt kan man få många tröjor för 550 någon annan stans...men kasnka att ajg köper den nästa helg, kan kanske få mamma att köpa den till mig.

så drog vi och mötte upp ida i jakan, men där hittade jag en helt underbar halsduk ;P så de blav alltid något jag fick me mig hem...

sen blev de hemfärd, jag upp till mig och slängde ihop vad jag skulle kunna tänka mig att ha på mig och behöva om jag skulle följa me ut i kväll...har fortfarande inte bestämt mig...ska ju jobba i morgon...så var de bara att knalla ner till jenny.


jocke fyller 19 i dag XD grattis!!!


jenny gick och duchade och jag satt och var lite social me hennes mamma och lillasyster lina och så jick ajg upp och skrev enelska...skit bra sen när jenny kom tillbaka...mitt egna lilla levande lexikon ;P

jenny blev skit läcker när hon hade gjort i ordning sig...och jag bestämde mig att för att följa me till jakan iaf och åka hem när dom skulle dra in till stan...jenny kommer att få en hel drös me dregglande killar efter sig ;P ahha och de är fan inte att överdriva hon vart as läcker XD

vi drog upp till mig för att lämna maja och föra...fick i oss ett glas vin var och sen hade vi lite brottom om vi skulle träffa oran, edon, henke, peyman och en massa nadra så de var bara att möta upp paii på bussen och dra till PGs
när vi kom dit hälsade vi på jenny (blondi) som jabbade, och fick vata att dom andra hade dragit...försig bara rakt över torget ;P

när vi skulle gå ifrån dom fick paii in mig i en kundvagn...vad är de me mig ocg kundvagnar på fyllan? de finns någon speciell dragnings kraft emoellan oss ;P
och stackars adam måste ha blivit halft döv när han pratade me mig och paii och henke var tvugna att välta kundvagnen me mig i just då ;P

ja och paii följde me dom till tåget och så kom adam, filip, palle och enh massa andra...de var en massa som välde ut ur bilarna, men de kan också va att jag såg lite dubbelt ;P haha
stog och snackade me dom tog en fylle korv och så skulle dom dra pch paii övertalade mig att vara kvar tills hennes kompisar skulle komma och vist kunde jag vara de när hon skulle pröjsa för alt ;P haha men de slutade med att hon söp ner mig totalt...och jag vinglade ner till bussen, inte någon vacker syn direkt...nogon som inte är van på högklackat, full som ett as... =S

jag ramlade bokstavligt talat rakt ner i säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0