27 sep 07 - hemma!!!

klockan ringde vid sex för att jag skulle ut på långprommis me maja innan jag skulle följa me jenny till hennes skola på söder.
de var skit skoj!!! å dom har sveriges godaste mat, så jag var lycklig ;P

hanna fylde 18 i dag så vi sjöng för henne och drog ut på stan.

de har öppnat en ny skobutik som vi var inne i. TRE våningar fylda me skor, jag var i himmelriket! å de var inte små våningar heller...de var enormt. men vi råkade komma dit en timme efter invigningen så de var sjukt mycket folk så vi skippade den tanken på att kolla på skor lite lätt...

men vi hittade en helt underbar affär med både skor och kläder, skit billigt, och de var bara party kläder XD
jenny hittade en massa kul där, medans jag hittade ett linne och ett par skor. linnet fick inte mina bubisar plats, och skona var sånna som jag skulle bara använda typ en gång och inget mer  så de blev inget för mig medans jenny kom ut me ett par jätte snygga jeans, som jag betalade ;P haha

vi var inne i gallerian också...och jag hittade en sjukt snygg klänning men den kostade 1500:- lite dyr, om den legat på 700-800 hade jag köpt den i morgon men inte 1500...de är lite mycket just ju iaf...
men jag älskar värkligen klänningen skulle kunna gifta mig i den bara för att få den!!!
har inte kunnat släppa den på hela dagen...

på vägen hem träffade vi robert :) honom har inte jag träffat på jätte länge...han pluggar för fult och ska bli något jätte spejsat ;P
jenny (blondi) ringde också, tyckt att vi skulle ta och dra till PGs i kväll, hon jobbar då men vi skippade de och satt hemma hos mig me jocke och thomas istället, drack, pratade och såg på film...mysigt värre...men de hade vart änu bättre om jag inte vart så trött...som jag försig alltid är

men nu  ska man ta och krypa  ner med någon mycket trevlig i sängen ;P nattinatti



låg och tänkte på att de värmde jätte mycket att någon  säger att "de spelar ingen roll vilket humör man själv är på, när man träffar dig blir man bara jätte glad...ditt leende smittar av sig" tack så jätte mycket jocke, de är sånt man behöver höra ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0