26 sep 07 - hem till sthlm

klockan ringde alldeles för tidigt i morse, hade stält den på 20 i 8 fast jag inte började förns 20 i 11. Men jag kunde inte somna om så de var bara att knalla ut på långpromenad me maja.

ringde psyk i dag också, jag har tydligen en tid i morgon men de går inte, jag är ju hemma då ;P men viktoria var sjuk så en sekriterare ringde upp och medelade mig att de iaf inte skulle bli något men att hon skulle ringa senare när hon var frisk...

Så sitter man på tåget igen, tillbaka till sthm...och inte fick man filip att hämta mmig på centralen ;P men de var skit bra, han sparar pengar åt mig ;P haha mycket klokt


det är en och en halv timme kvar och jag har tröttnat rejält på de här, vill vara hemma!!!
det är värkligen skit tråkigt ibland. nu var de ett tag sen jag träffade någon snygging på tåget också ;P haha de var ett tag där jag fick ett nytt nummer varje tågresa ;P haha var är alla snygga singlar som fanns? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0