2 okt 07 - min lilla vän

skippade ukm i dag...tyckte att jag behövde sätta mig i skolan genom att jag inte fick någonting gjort i går...

jag är helt jävla retarded utan min almenacka...fattar inte hur man kan vara så hjälplös utan de ;P jag har ju ingen koll på någonting...

jag ska sjukanmäla mig på torsdag så att jag kan åka hem på onsdag..vi har friluvsdag på torsdag

i dag är de fortfarande jobbig men inte så jobbigt som i går.
jag har de värkligen jätte tuft nu...har fan ingen aning om hur
fan jag ska lösa de här...alt är bara jätte jobbigt
orkar inte me mig själv...

jag tog en tripp till skolan och gick på agility gruppen ;P skit skojj =D
sen var de att gå upp till min lilla vän och äta lasange...oj så gott de var och så bestälde jag en tågbiljätt hem till i morgon...så snar kommer jag hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0